niedziela, listopada 19, 2006

Impreza

Zbliżają się moje imieniny zwane andrzejkami. Wszystko OK tylko trzeba by zrobić impreze. Doszedłem jednak do wniosku, że nie wiem jaką imprezę domówka czy klubówka. Troche pomyślalem i bedę robił domówkę, ale nie w andrzejki, bo znając życie część osób już sobie ten wieczór zarezerwowała. Może sylwek ? Też nie, powód ten sam. W takim razie kiedy ? Loading... loading i mam. Tydzień po sylwku. Lookam w kalendarz i ... jest 7 styczeń.

Co teraz zrobić, żeby to nie była "kolejna" domówka? Ostatnio jakaś rutyna weszła w nasze imprezy.
Więc postanowiłem:
- komitet organizacyjny (3-5 osób) skład jeszcze zostanie wyłoniony
- impreza w klimacie Hawajkim:regee, dziewczyny topless :-) itp
- chate by trzeba jakoś wystroić więc przydałby się jakiś wjazd (5-10 zł)
- ludzie: tzn "przyjaciele" sądze, że przyjdzie max 12 osób i trzeba skołować drugie tyle dlaszych przyjaciół.
- miejsce: Czapla (musze pogadać ze współlokatorami)
- przydałyby się konkursy (dwa już mam wymyślone)

Palmę już mam ;-) , ale nie zdradzę nic więcej.

Brak komentarzy: